Hazırda sosial şəbəkələrdə ən çox izlənən belə gənclərdən Nahidə Babaşlı, Aytən Rəsul, Sura İskəndərli, Nigar Muharrem və başqalarını misal göstərə bilərik.
Bir zamanlar musiqi təhsilli müğənnilər çətin proseslərdən keçərək, efirlərə çıxırdılar. Hazırda isə hətta musiqi təhsili belə olmayanlar sosial şəbəkələr vasitəsilə qısa zamanda məşhurlaşaraq, efirlərə dəvət olunurlar.
Xalq artisti Flora Kərimovanın Modern.az-a dediyinə görə, əsas olan istedaddır.
“Mən uşaqlar tanıyırdım ki, anaları musiqi məktəbinə gətirirdilər, uşaqlar notdan başqa heç nə çala bilmirdilər, notu öyrəndikləri üçün bilirdilər, amma öyrəndikərini tətbiq edə bilmirdilər. Təhsilin var, amma öyrəndiklərini işinə tətbiq edə bilmirsənsə, sən axı necə musiqiçisən?! İstedadlı gənclərimizi sıxıb onların qol-qanadını sındırmaq düzgün deyil. Yaxşı oxuyursa, seviləcək. Vaxtıilə bəzi qadın müğənnilərimiz geyimləri ilə, şəkil çəkdirməkləri ilə özlərinə diqqəti cəlb edirdilər, indiki gənclər isə mahnılarına gələn 10 milyonluq baxış sayı ilə məşhur olurlar. Burada pis nə var ki?! Gəncləri sıxmaq olmaz. Onlar pul qazanmağa, dolanmağa yol axtarırlar. Lakin bəziləri həmin “milyonları” göstərməklə, “mənəm-mənəm” etməklə istedadlarını kobud şəkildə çatdırırlar. Gənclər “mənəm-mənəm” deyəndə sənətkarları da, dinləyiciləri də qıcıqlandırırlar. Məsləhətim odur ki, “mənəm-mənəm” deməyi yığışdırsınlar”.
Flora xanım onu da qeyd edib ki, efirə hər adam yol tapa bilmir.
“İstedadlı gəncləri jurnalistlər tanıtmalıdır, onların başına vurulmamalıdır ki, sənin savadın yoxdur. Məsələn, “Xəzər” TV-nin efirində reklama 800 AZN tələb olunur. Bəs görəsən, həmin istedadlı gənclər öz ifalarına gələn 10 milyonluq izlənməni hər kəsə bildirmək üçün 800 AZN-i haradan tapsınlar? Ona görə də gənclərə qarşı obyektiv olmalıyıq. Mən indi çox şey danışa bilərəm. Amma əgər mən həmin gəncin dolanışığına kömək edə bilmirəmsə, ixtiyarım da yoxdur ki, nəsə deyəm.
Mən məktəbdə oxuyanda “Nəğmə” dərsindən həmişə “2” alırdım. Allah incəsənət xadimi Tofiq Bakıxanovun canını sağ eləsin, instituta qəbul zamanı o, mənim əlimdən tutdu. Onda “Sevməyən qoy sevməsin” mahnısını oxuyurdum. Məni imtahansız qəbul etdilər, amma ordakı müəllimin biri mənə “sən oxuya bilmirsən” dedi. Lakin zaman öz sözünü dedi. Bax belə istedadlı gəncləri o cür “fərdlər”in əlindən qurtarmaq lazımdır. Əgər istedadlı gənclərimiz istedadlarını nümayiş etdirirlərsə, onlara dayaq olmaq lazımdır. Onlar ki, narkoman deyillər, tərbiyəsiz deyillər, sadəcə hər kəs kimi istedadıyla dolanışığını yaxşılaşdırmağa çalışırlar”.
Bəstəkar, əməkdar incəsənət xadimi Faiq Sücəddinov isə qeyd edib ki, adları çəkilən gənclərin sosial şəbəkələrdə 10 milyon izlənmə yığmasına inanmır.
“Mən Zamiqin “Kaman” mahnısını misal gətirmək istərdim. Həmin mahnı 22 milyon baxış sayı qazanıb. Bunun şəxsən özüm şahidi olmuşam. O ki qaldı təhsilli və ya təhsilsiz söhbətinə, qeyd etmək istəyirəm ki, bu, istedad, bacarıq məsələsidir. Yaxşı oxuyanı efirə dəvət edirlər, pis oxuyanı eləmirlər. Bu proses 1990-cı illərdən davam edir. Həmişə belə olub ki, yaxşı qalıb, pis gedib. Pis gedib, yaxşı gəlib. Həmişə də belə davam edəcək. Üzeyir Hacıbəylinin “Koroğlu”su, Rauf Hacıyevin, Arif Məlikovun, Ramiz Mirişlinin mahnıları 100 illərlə qalacaq. Bunlar isə gəlib gedərdir”.
F.Sücəddinov bildirib ki, həmin gənclərin ifası 10 milyon deyil, 100 milyon “layk” alsa da, bir müddət sonra unudulacaq.
“Nə olsun ki, 10 milyondur, ya 100 milyondur. Mənim və digərlərinin xoşuna gəlmirsə, bir müddət sonra onlar da gedəcək. Məsələn, 2004-cü ildə televiziyada “Azəri Star” müsabiqəsi var idi. Onların iştirakçıları indi də məşhurdurlar. Onların da çoxunun təhsili yox idi. Bunu “faciə”yə çevirmək olmaz. Önəmli olan təhsil deyil, istedadı varsa, məsələ bitib deməkdir”.
Tək “Həsrət nəğməsi” mahnısıyla “Youtube”da 24 milyon baxış sayı qazanan gənc müğənni Nigar Muharrem də öz fikirlərini bizimlə bölüşüb.
“Mən istedaddan da əlavə işləmək bacarığını əsas götürürəm. Yəni o qədər istedadlı gənclər olub ki, yeni ideyaları və işləmək həvəsləri olmadığından sənətdə qalmayıblar. Artıq onlar göz önündə deyillər. Lakin daim çalışan, əziyyət çəkən insan həmişə göz önündə də olacaq, efirlərə də çağırılacaq”.